True


Рекламација и враќање на производите

Упатства


iTrade d.o.o.  prodaje nove proizvode, za koje važi Zakon o zaštiti potrošača.

Reklamacioni rok za sve prozvode je 24 meseci, osim ako nije drugačije navedeno u opisu proizvoda. 

 

Prava potrošača 

Potrošač ima pravo da u roku od 24 meseci od dana izvršene kupovine proizvoda, podnese online zahtev za reklamaciju na sledećem linku:   ОНЛАЈН БАРАЊЕ
  .

Potrošač je dužan da uz prigovor - reklamaciju dostavi podatke: broj porudžbine, kao i opis nedostatka.

Po osnovanom prigovoru - reklamaciji potrošač ima pravo na:

  • zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa), ili

  • otklanjanje nedostatka na proizvodu o trošku prodavca, ili

  • da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja, u roku od 6 meseci od kupovine.

Доколку сакате да поднесете рекламација за производот, Ве молиме прочитајте ги упатствата за постапка при рекламација:

 
Купениот Производ не ги Исполнува Вашите Очекувања

Купените производи може да ги вратите во рок од 15 дена. Производот што го враќате мора да биде спакуван во оригиналното пакување и без траги на употреба или било какво оштетување.

Го задржуваме правото да одбиеме враќањето на производот или рефундирањето на средствата ако:

  • производот е користен и не може да се продаде како нов

  • недостасува или е оштетена оригиналната амбалажа или

  • недостасуваат дополнителните делови.

Трошоците за враќање на комплетниот производ се на трошок на купувачот.

 ОНЛАЈН БАРАЊЕ
Образец за откажување од договорот -


Доколу немате акаунт кај нас, може да испратите барање и на email


 

Lorem ipsum dolor sit amet, eam et reque justo quidam, te est audire persius. Duis meis quas vim ex, ius no oblique phaedrum pertinacia. Ornatus referrentur nec cu, dicam dolore vivendum ne mea. Usu bonorum inermis efficiantur

Lorem ipsum dolor sit amet, eam et reque justo quidam, te est audire persius. Duis meis quas vim ex, ius no oblique phaedrum pertinacia. Ornatus referrentur nec cu, dicam dolore vivendum ne mea. Usu bonorum inermis efficiantur

Добивте Погрешен или Некомплетен Производ.

Се обидуваме да ги испорачаме пратките точно и во најкраток можен рок. Сепак, можни се и грешки - се извинуваме ако сме испратиле неисправен производ или пратката не е комплетна.

Испратете ни рекламација и приложете ни

  • број на нарачка или броj на адресницата на пакетот.

  • фотографии од примената пратка - производ, пакување и адресница

 ОНЛАЈН БАРАЊЕ


Доколу немате акаунт кај нас, може да испратите барање и на email

Нарачавте Погрешен Производ - Сакате да го Замените

Ако направивте грешка при нарачување, може да го замените производот во рок од 15 дена. Производот што го враќате мора да биде спакуван во оригиналното пакување и без траги на употреба или оштетување.

Откако ќе ги провериме вратениот производ, ќе ви испратиме книжно одобрување. Креирајте нова нарачка и запишете го бројот на книжното одобрување. Ние ќе го намалиме износот на новата нарачка за износот на книжнотот одобрување.

Ако износот на новата нарачка е помал - ќе издадеме ваучер во висина на разликата меѓу износите.

Трошоците за враќање на исправниот производ се на трошок на купувачот.


 ОНЛАЈН БАРАЊЕ


Доколку немате акаунт кај нас, може да испратите барање и преку email

Производот не е Исправен

Долку испратениот производ не е исправен - ве молиме испратете ни ги следниве податоци:

  • број на нарачка или на испорака

  • кратко објаснување на проблемот

Во зависност од видот на производот можно е да побараме и дополнителни информации или да ви испратиме дополнителни упатства за верификација, активирање, итн.

Ве молиме да не го враќате производот без наша согласност.


 ОНЛАЈН БАРАЊЕ


Доколку немате акаунт кај нас, може да испратите барање и преку email

Рекламација на Исправност на Производот за Време на Гарантниот Рок

Доколку имате рекламација за исправноста на производот за време на рокот за рекламација, Ве молиме да ни ги доставите следниве податоци:

  • број на нарачка или фактура

  • кратко објаснување на проблемот

Во зависност од видот на производот можно е да побараме и дополнителни информации или да ви испратиме дополнителни упатства за верификација, активирање, итн.

Ве молиме да не го враќате производот без наша согласност.


 ОНЛАЈН БАРАЊЕ


Доколку немате акаунт кај нас, може да испратите барање и преку email

Каснење на Испораката

По испраќање на пратката, ќе добиете на емаил испратница во која е наваедена курирската служба и број на пратката.

Курирските служби работат според нивниот план за испорака и не секогаш може да делуваме на брзината на испорака.

Контактирајте ја курирската служба во врска со испораката на пратката.

Доколку не сте во можност да добиете информација за пратката од курирската служба, ве молиме пратете ни ги овие податоци:

  • број на адресница

  • информација која сте ја добиле од курирската служба (изгубена или непозната пратка, итн.)

Ние ќе ве информираме што се случило со пратката. Доколку пратката е изгубена, ќе испратиме нова во најкраток можен рок.

 ОНЛАЈН БАРАЊЕ


Доколку немате акаунт кај нас, може да испратите барање и преку email

Друго

Проблемот не е наведен, други барања

To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.